Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Recenzie "Triplu H" volumul 1 de Corina Cîndea

Sincer am avut pofta de o drama, mai exact de drama unei povesti de dragoste, o expunere a simturilor si a expresiei "ma simt in al noualea cer" asa ca am acceptat bucuroasa sa citesc "Triplu H", si nu regret nici macar o secunda ca mi-am daruit timpul unei lucrari atat de ample si de cuceritoare. Da, m-a cucerit, pur si simplu mi-a intrat in suflet, si parca as vrea sa traiesc eu drama lui Kim, unul dintre personajele principale ale acestei carti.

"Uneori, viata iti da mai mult decat ai cerut. Iti da posibilitatea sa alegi. Kim Larsen doreste sa isi schimbe viata si sa devina o studenta obisnuita. Isi face un plan pentru urmatorii ani si este determinata sa il urmeze. Un singur lucru nu l-a prevazut: intalnirea cu cei trei frati Morgan: Hayden, Heaton si Holden - si modul in care vor reusi sa isi schimbe unii altora cursul vietii. "

Ce pot spune despre Kim? Este o tanara pragmatica, demna de urmat, o persoana pe care oricine ar iubi-o. Este stapana pe sine, sa spun asa, cel putin pana ce ii intalneste pe cei trei frati Morgan : Hayden ( cel mai mare ), Heaton ( cel mijlociu ), Holden ( cel mic, aceasi varsta ca ea ). Este prinsa intr-un mic patrat amoros, cei trei H. fiind indragostiti de ea, niciunul nerenuntand la dorinta de a o avea. Astfel cei trei se cearta, la inceput, pentru inima frumoasei tinere. Desigur, Kim il alege pe cel mai bun pentru ea, mai exact pe cel care ii trezeste cei mai multi fiori si care ii face inima sa bata tot mai puternic cand se simte in preajma lui. Stai, am uitat sa mentionez ca minunata Kim are un iubit deja? Unul pe nume Mike, deci se pare ca formeaza un pentagon amoros, ceea ce nu intalnisem pana acum, astfel m-a intrigat si mai mult. Sa revin unde am ramas, nu am zis neaaparat ca frumoasa protagonista alege un Morgan, nu am zis nici ca isi pastreaza iubirea pentru iubitul ei pe care il cunoaste de mult timp. Insa chiar nu vreau sa va destainui pe cine va alege. Vreau sa aflati singuri. Daca va spun eu ce se intampla, ce interes va mai starneste aceasta drama? Niciunul, asa ca fara alte ocolisuri cu cat va spun mai putin, cu atat mai bine.

"Femeia ce ma priveste inapoi este o straina! Ochii imi stralucesc cum nu i-am mai vazut vreodata si o roseata imi cuprinde nu doar fata, ci tot corpul. La naiba! Ma joc cu focul si risc sa ma ard. La figurat, caci la propriu sunt deja in flacari! "

Sa discutam despre continut in general, nu neaaparat despre detaliile actiunilor.

Kim isi face si doua prietene, colegele sale de cursuri: Samantha si Marlene, cu care se va distra de minune, si de care va veti amuza cu siguranta pe parcursul lecturii.
Imi plac atat de mult personajele, parca le-as lua la mine acasa ( de ce nu? ) . Nu ca as stii eu exact cum arata, insa dupa cum le descrie autoarea parca ar fi niste persoane de pus in rama ( sau la rana ), te fac fara sa vrei sa le iubesti, sa le admiri, te fac dependente de ele. Nu stiu ce o sa ma fac acum fara replicile de agatat ale celor trei H., sau fara romantismele lui Mike, oh, sau fara atitudinea si glumele lui Kim, o sa imi fie destul de greu, insa o sa citesc cat de curand si cel de al doilea volum, o noua generatie, copii lui Kim, si a lui... stati ca am zis ca nu va dezvalui.
Cartea are o actiune ampla, descrierile sunt facute concret, contine multe intamplari imprevizibile care au iesit in evidenta si s-au remarcat favorabil in inima mea, mi-au ramas implantate acolo.

" In timp ce ma topesc in bratele lui, imi dau seama ca are dreptate! Amandoi suntem atat de obsedati unul de celalalt, atat de dependenti, incat parem drogati! Drogati cu propria noastra dragoste! "

Ce am apreciat foarte mult a fost si faptul ca romanul este scris din mai multe perspective, fiecare personaj exprimandu-si gandurile si ideile intr-un mod sincer si adecvat.
Acum sa va spun cate ceva si despre limbajul abordat de catre autoare, pe mine m-a relaxat, nu este un limbaj extravagant si demn de "cartea recodurilor" dar este unul placut si adaptat subiectului. Se mai strecoara cateva sintagme " interzise celor sub 18 ani" dar foarte mici, incat nici nu iti vei da seama ca le-ai citit. Cand vorbesc de aceste sintagme ma refer mai mult la descrierea unor actiuni, mai exact a momentelor de patima si dragoste intre Kim si iubitul ei. O sa descoperiti si singuri cat de captivant este limbajul semi-vulgar in concordanta cu actiunea, si cat de lejera este lectura.

Finalul m-a lasat muta, bineinteles, de fericire, s-a terminat atat de frumos, un final fericit si demn de apreciat, un vis implinit si o noua speranta. Ultimele 10 capitole le-am citit pe nerasuflate, m-au intrigat atat de mult si m-au facut sa le "devorez" pierzand notiunea timpului. Felul in care s-a terminat primul volum m-a bucurat, pentru ca a fost exact cum imi doream, mi-a oferit aceasta satisfactie si mi-a indeplinit dorinta, o familie fericita, si o noua generatie la fel de minunata.

Pareri ale cititorilor de pe wattpad:
" Imi place! Este o surpriza placuta sa citesc o carte atat de buna, scrisa de un autor roman. Mult succes in continuare si multa inspiratie! Eu cu siguranta devin un fan al scrierilor tale.
Simt niste fluturasi de parca eu as fi Kim. Nu cred ca se poate ceva mai dulce decat asta.
Mi-a placut povestea, faptul ca a foast spusa din perspectiva mai multor personaje, doza mare de umor si ironie, dar ceea ce mi-a placut si mai mult a fost starea de bine pe care mi-a oferit-o. Consider ca Trplu H a fost cel mai bun medicament care mi-a fost administrat. Exact cand aveam mai multa nevoie! Nu pot spune sa m-ai suprins placut. Corect ar fi sa spun ca m-ai uluit cu talentul si creativitatea de care ai dat dovada si pentru asta tin sa te felicit! Se simte ca sunt intr-o stare euforica, nu? Adevarul e ca acum cateva minute am terminat de citit ultima pagina din Triplu H si am un zambet tamp pe chip si asta pentru ca imi place cum s-a incheiat.
O poveste originala si foarte frumoasa. Ador personajele, mai ales pe cei trei H. Le ador personalitatile si astept next-ul. "