Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

THE SOCIAL MEDIA BOOK TAG

Am gasit acest tag la Books and me.
Mi s-a părut foarte interesant şi distractiv, aşa ca l-am preluat şi eu.





Twitter: Cea mai scurtă carte preferată a ta. 
                                                       
Păi am citit două cărți foarte scurte şi ambele sunt preferatele mele.
Este vorba de două volume din seria Am supraviețuit de la Gama Imago:
-Am supraviețuit scufundării Titanicului, 1912;
-Am supraviețuit atacurilor din 11 septembrie, 2001.
Ambele scrise de Lauren Tarshis.
Găseşti recenzia mea aici .


Facebook: O carte pe care toata lumea te-a presat s-o citeşti. 



Aici nu ştiu ce să spun, nu prea am prieteni care citesc.
Dar îmi amintesc foarte bine că o colega aproape m-a obligat să citesc primul volum din Miss Peregrine.
Tocmai îl terminase şi mi-a spus "Trebuie neaaparat să citeşti cartea aceasta".
Asta am şi facut.
Recenzia mea aici

Tumblr: O carte pe care ai citit-o înainte să devină cool.



Chiar nu ştiu daca există vreo carte pentru cerința asta.
O sa aleg Tocilara de Holly Smale apărută la Gama Imago.
De ce?
Păi abia după ce am citit-o am observat-o tot mai mult la alte persoane.
Înainte nici nu prea auzisem de ea.
Recenzia mea aici

Instagram: O carte care a fost atât de frumoasă încât a trebuit să pui o poză cu ea pe Instagram.


Se pune daca nu am pus o poză? Am pus două.
Clar, aici aleg "Central Park" de Guillaume Musso. Datorită acestei carți, el a devenit autorul meu preferat. Good job.
O să-i fac şi recenzia în curând.

Youtube: O carte pe care ți-ai dori-o ecranizată. 


Doar una? Nu pot să aleg doar una, dar fie.
Zece respirații scurte de K.A.Tucker este cartea mea de suflet.
Am scris şi o recenzie aici
Aş vrea şi Central Park, O sută de nume, Tocilara, Urgia şi zorile, orice de Murakami. Să mai spun?

Şi cam acesta este tag-ul.
Sunt curioasă de alegerile voastre. Le puteți scrie într-un comentariu, mi-ar face plăcere să le citesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu