Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Lacrimi de plecare. Poezie #3.

Incepe ploaia
Stropii imi rasuna ca-n surdina
Calmul lor ma apasa
Inima simte
Si mintea o stie.
Cerul plange
Plange pentru noi
In lipsa ta
Nu ma simt
Ma pierd in nori si ploi
In picuri de apa si vant naucitor
Ma arunc in furtuna
Furtuna sufletului meu.
M-ai adus aici
M-ai impins in prapastie
Si am cazut.
Am cazut prada
Emotiilor si trairilor cu tine
Ai pus stapanire pe mine
Si m-ai ruinat.
Inca te simt aproape
Dar totusi esti departe
Vocea ta imi rasuna in picaturi de ploaie plapande
Vremea rece a venit
Tu cand vii?
Cand vii la mine?
Te intorci? Sau ai plecat definitiv?
Raspunsuri nule la intrebari
Niciun cuvant rostit intentionat
Doar lacrimi ce iti cad in suflet
Si-n orgoliul de barbat.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu