Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Recenzie Cum să fii o fată rea de E.Lockhart, Sarah Mlynowski şi Lauren Myracle





Titlu: Cum să fii o fată rea

Autori: E.Lockhart, Sarah Mlynowski şi Lauren Myracle

Editura: Trei

Număr de pagini:312

Anul apariţiei: 2015






Descriere 
"Vicky este fata rebelă al cărui iubit a ales să păstreze o tăcere ciudată de când a plecat de la colegiu; Mel e nou-venita, disperată să fie populară; iar Jesse ar face orice să evite un secret care i-ar schimba viața.


Fiecare dintre ele are propriul motiv să scape de plicticosul lor orășel, chiar și pentru un weekend. Așa că urcă în camioneta "împrumutată" de la mama lui Jesse și pleacă spre Sud.

Inimile se vor frânge, prieteniile vor fi puse la încercare, iar un străin ridicol de atrăgător poate da totul peste cap.

"Un roman spumos, cu dialoguri superinteligente și o intrigă alertă care trece de la scene în care ți se pune un nod în gât la scene în care te tăvălești pe jos de râs." - Publishers Weekly

"O poveste amuzantă și antrenantă despre cum faci față mai bine greutăților când ai prietenii alături." - ALA Booklist "



Opinia mea

Am fost placut surprinsa de aceasta carte. Cu toate ca nu este foarte interesanta si nici nu e genul pe care sa nu o poti lasa din mana, este o carte care ne ofera subtil tot felul de idei bune. 

Poveste este una lejera, o lectura usoara pentru adolescenti in care noi fetele ne putem regasi. Poti sa te conectezi cu Vicky, Mel sau Jesse. Cele 3 protagoniste sunt atat de diferite dar totusi le vei indragi pe toate. Mel e outsider, foarte bogata dar care nu judeca oamenii; Vicky e adolescenta tipica iar Jesse e foarte religioasa. Cand le pui pe toate trei la un loc cu siguranta iese ceva interesant. 

Actiunea cartii nu este deloc complexa. Un road-trip spontan, 3 prietene si multe peripetii. Nu am neaparat ce povesti despre firul narativ al romanului, nu exista un punct culminant , ci doar momente savuroase inlantuite frumos. 

O sa fac in continuare o lista cu ce mi-a placut si ce nu la acest roman pentru a va face mai usor o idee. 

Ce mi-a placut

-          Mi-a placut sa vad 3 personaje atat de diferite puse impreuna pe tot parcursul cartii

-          Limbajul folosit, lejer, colorat si prezenta unor elemente de argou

-          Dialogurile interesante si foarte amuzante

-          Mi-a placut ca chiar daca au aparut si prezente masculine pe parcursul cartii, actiunea a continuat sa se axeze aproape complet pe cele 3 fete

-          Faptul ca e scrisa din 3 puncte de vedere diferite

-          Evolutia personajelor

-          Lipsa cliseelor





Ce nu mi-a placut 

-Nu prea mi-a placut Jesse. Mi-a placut ideea de fata foarte religioasa si cu principia stricte introdusa intr-un roman pt adolescent dar mi s-a parut incredibil de enervant cand incepea sa isi judece prietenele si strica cheful tuturor.
-A lipsit intriga,esenta…a fost mult prea lejer si risca sa te plictiseasca rau uneori
-Descrierile au fost foarte vagi, fara a te ajuta sa iti faci o imagine mental a lucrurilor despre care citesti



Pe scurt, imi place ca acest roman aduce ceva nou la capitolul personaje feminine din YA novels si nu se foloseste de clisee, romance alte chestii tipice. Totusi e lipsit de esenta si chiar nu e genul de care pe care sa o ti minte prea mult timp. 



Ofer deci pentru Cum să fii o fată rea de E.Lockhart, Sarah Mlynowski şi Lauren Myracle 3 din 5 STELE.






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu