Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

"Urlet în tăcere" - apariție carte

Avem o veste minunată pentru voi
Pentru fanii autoarei Marina Neagu, dar si pentru restul cititorilor.
Autoarea ne incanta cu un nou roman minunat, in curs de apariție.
Asteptam cu nerabdarea momentul in care cartea va fi in mainile noastre.
"Urlet în tăcere"
În curând la Quantum Publishers.

"Mâna îmi împinge capul în apă. Mă zbat ca o sălbăticiune. Forţa care mă presează în ceafă nu îmi permite să-mi întorc faţa. Apa îmi pătrunde prin nări şi usturimea imi aduce lacrimi în ochi. Simt presiunea apei pocnindu-mă în frunte şi urechile încep să îmi ţiuie. Deschid gura. Pentru o secundă, mâna care mă ţine captivă alunecă de pe ceafă şi pot să-mi ridic gâtul, suficient cât să trag o gură de aer. Mă împinge înapoi şi aerul îmi ţâşneşte pe nări, învolburând apa în jurul feţei. Împing în palme, dar sunt ude şi alunecoase, parcă mă trag şi mai mult în jos. Gura mi se deschide şi ţipătul îmi scapă gâlgâit. Picioarele se zbat neputincioase şi genunchii îmi pocnesc la contactul cu gresia.
— Şşşt! a şoptit vocea care reuşeşte mereu să mă liniştească.
O simt cum mă mângâie pe interior, cum mă calmează. Este singura ce poate să îndepărteze demonii. Dar ei revin. Şi-au făcut culcuş în mintea mea şi se întorc mereu să mă bântuie."
Sunt sigura ca va fi un roman reusit si ne va incanta.
Sunt tare nerabdatoare sa-l citesc si sa imi exprim impresiile cu voi.
Mai avem putin de asteptat.
Urmariti pagina de facebook a editurii Quantum Publishers pentru mai multe detalii si noutati.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu