Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Lumea cărților.

Cititul,şi despre citit.

Foarte multi colegi,prieteni,simple cunostinte ma intreaba ce vad atat de interesant la citit,ce ma atrage,si de ce aleg sa imi petrec ziua cu nasul intr-o carte decat sa ies afara sau sa stau pe facebook.Sincera sa fiu am fost foarte dezamagita de astfel de intrebari,deoarece nu imi imaginez cum anumite persoane gandesc asa si nu au nici cea mai mica pasiune pentru citit. Acum cateva zile am vorbit cu sora mea mai mare si i-am aratat ce carti mi-am cumparat,apoi i-am spus ca o sa ii dau si ei una sa citeasca,m-a refuzat categoric spunand: "Nu vreau,nu citesc eu,nu imi plac cartile". Am ramas socata intr-un fel,un astfel de raspuns m-a dezamagit complet venind chiar din partea surorii mele. Cititul nu are de ce sa nu iti placa pentru ca iti ofera doar lucruri bune pentru tine insăti,nu iti face rau,ba chiar te ajuta foarte mult. Se spune ca "Diferenta dintre persoana care esti acum si cea care vei fi peste 5 ani sta in oamenii cu care vorbesti si in cartile pe care le citesti". Am apreciat foarte mult aceasta afirmatie,deoarece mi se para foarte adevarata. Cititul este o cale spre un nivel mai inalt de cultura. 
Am vazut recent un videoclip despre lumea contemporana,chiar daca eram deja constienta de lumea in care traiesc,cand am vazut clipul video am ramas mult mai dezamagita,acolo era vorba despre un concept,despre acela cum ca cititul schimba viata,si nu doar a noastra,ci si a urmasilor nostri. Suntem controlati de politicieni,suntem manipulati de oamenii care ne conduc,care ne fura cat vad cu ochii fara sa le pese de soarta noastra,asta pentru ca noi i-am ales sa ne conduca. Este doar vina noatra,noi ne-am ales propria soarta. Insa cum putem schimba asta?Este o singura cale prin care sa aducem tara la un nivel de decenta si de corectitudine,acela este prin citit. De ce?Cititul ne dezvolta cultura foarte mult iar un popor lipsit de cultura este un popor usor de manipulat,cum scria si in videoclipul vizionat.Sunt de acord cu aceasta afirmatie,si cu inca una "Daca vrei sa vezi zile mai bine,tu fii schimbarea ce vrei s-o vezi in lume" si cu asta am incheiat dezbaterea. Noi trebuie sa schimbam tara in bine prin cultura,iar cultura o dobandim prin citit.!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu